Etiquetes

dijous, 6 d’octubre de 2011

perquè escric

Escric perquè ric, si algú pensa que és seriós el que dic que deixi de mirar-se el melic.

Hem arribat al punt que la notícia és l'idioma que ha emprat el conseller Boí Ruiz no pas el contingut del que ha expressat. Anem malament.

Sé que és un greu error, una gran equivocació l'atreviment de comparar el meu bloc amb el Parlament de Catalunya, és pixar fora de test i fora de Roca, és posar ambdues potes a la galleda tot llevant-se amb el peu esquerre,   però al cap i a la fi ,l'únic que vull transmetre és que el que importa en aquest bloc no és el que dic. Ni molt menys. El contingut és irrisori. Si algú comencés a buscar simbolismes als cucs, esquirols i pardals evidenciaria que té massa temps lliure, crec jo.

Espero i desitjo creure que el suc del bloc és que potser té alguna gràcia la manera en com ho dic. Intento aprendre a escriure bellament, aquest és l'objectiu. Això pretenc, si més no, i m'engresca veure que hi ha persones que em visiten mensualment més d'un cop. El que google analytics anomena visitants recurrents. Mil gràcies per llegir aquests mots, gràcies per ser aquí, gràcies per existir!

I falta afegir:

-Si algú es sent eludit o en algun post reflectit, jo que me'n ric.