Etiquetes

dissabte, 30 de juliol de 2011

plou

Brama el cel, bramen els núvols, udola el vent, ballen els arbres..es dutxen i es netegen, la pluja àcida de Barcelona. Es netegen fulles i branques, s'hidraten les arrels amb vitamina H2O diluïda amb fum, barrejada amb la frustració, de l'estiu que no ha vingut, empebrada amb el guano de la creixent comunitat de gavines.

Aigua que em mulla, m'aigualeix i es dilueix la meva eixutesa, em refresca i em constipa..L'aire és ple de ions negatius..S'aguditzen els mals de reuma i artrosis. Es produeixen constips, accidents ,calipàndries i esllissades. Hi ha qui ha dit que avui s'ha pogut navegar amb canoa, per la Rambla de Barcelona..un pèl exagerat crec. Dins les exacerbacions pròpies d'aquells que es queden, que no han pogut marxar de vacances, i  malgrat la recança, frueixen de la urbe buida, tranquila i a la idònea calor actual, amb la brisa adecuada i la amena varietat de les magnífiques, per fugisseres, tempestes d'estiu.

Ha plogut molt, avui.