Etiquetes

dilluns, 11 d’octubre de 2010

Ja no sé escriure

Em mata el tabac, m'idiotitza, em discrimina i per més que fumo el meu cap no treu pas fum. No m'espavilo i teclejo tòpics, estupideses. Jo no en diria estupideses sinó tonteries però resulta que el mot "tonteries" no apareix al DIEC (Diccionari de l'Institut d'Estudis Catalans), és un barbarisme!! Vaja quina collonada! I collonada sí que apareix, al diccionari.

Si la paraula drogueries són establiments on es vénen drogues, i les carnisseries establiments que dispensen carn, suposo que les tonteries serien tendes on comprar enzes. Beneitons, capsigranys i forassenyats podrien anar a vendre el seu ventall de ruqueries a preu mòdic. Un acudit dolent per dos euros! Els deliris d'un venedor de patates que es vol fer ric per quatre euros! Atenció! Oferta exclusiva! intenten pujar a la taula i beure a galet per 15 euros! Almenys si existissin aquest tipus de basars, que jo anomenaria TONTERIES, hi hauria més humor al món, més gent xiroia.

Però no, ni tan sols el que escric és correcte, com ja he dit no apareix al diccionari..Sóc una beneita que no sap escriure res interessant. Em flagel·lo i m'assoto amb el meu portàtil i m'he fet mal a la testa. Mal de cap, que no sé cap on em porta, potser hauria de vendre els meus posts en una TONTERIA jaja. Quant em pagaria la gent???