Etiquetes

diumenge, 21 de febrer de 2010

Deliris informàtics

Recordo quan vaig descubrir com copiar i enganxar amb windows, i vaig pensar: així m'estalvio la feina d'escriure! Va ser la primera revel.lació universal...UAU!Còpia i enganxaa!Llavors tots els treballs de l'institut eren còpia i enganxa...
 I també recordo les meves primeres classes d'informàtica en MS_DOS, molt abans, amb 12 anys, quins records...no existien els compacts discs però sí la ordre cd..
Quan ens havíem equivocat a classe, la tàctica era cd.. , i enrere falta gent! Anàvem i veníem i podíem rectificar i tirar enrere per a tornar al punt de partida...en tot el mar de directoris de C.
C: />cd..
 Tant de bo en la vida poguèssim fer un cd dos punts, m'arrepenteixo d'haver-me casat, cd dos punts, que no volia estudiar peluqueria, cd dos punts, hauria d'haver acabat el batxillerat, cd dos punts, que hauria d'haver anat a l'escola pública enlloc de la de monges, cd dos punts...
I amb aquesta analogia tant rebuscada metaforitzant la complicada vida amb la simple informàtica, no tothom em donaria la raó, hi han aquells que diuen que no s'arrepenteixen mai del que han fet i viscut .La informàtica ho és tot menys simple, però la vida és encara pitjor...

I així , treient el tema de la informàtica, puc explicar ...que he creat un favicon al blog!!!!!

Sí, sí un favicon, el dibuixet al costat de la URL que és personalitzat! Una lluna en miniatura... OI QUE ÉS MACO????
Ara ho veieu! La lluneta blava! Perfecta, acollidora, minúscula, com la nineta dels ulls d'un gat

KAMACO!!!Diria un de Barcelona
BEAUTIFUL! Diria un anglés
KE KUTRE! Dirà la majoria de la gent que té favicons molt més currats que el meu.

Però el meu favicon és meu!L'he fet jo! I m'ha costat molt!!!Així que apa si us arrepentiu d'haver llegit aquest birri-post ja sabeu

cd dos punts...

1 comentari:

Laura G. ha dit...

jo tambe vull un favicon!! bé... un lauricon! jajaja, en serio, explica´m com ho fas!!