Etiquetes

dimarts, 29 de desembre de 2009

No vull morir!!Em menjaré un polvoró

No vull morir...Sóc un blog que no vull morir com tants altres que neixen i, com a recent nascuts amb poca esperança de vida, defalleixen al cap de dies o pocs mesos. Llavors resten al paradís dels somnis oblidats, dels objectius perduts, on el corredor es desvia del trajecte i va a una línia de meta equivocada.
Ara és temps de Nadal, de torrons i polvorons i aprofitaré aquest post per a revelar la nova campanya que té prevista Nestlé per al nou Nadal. És informació altament confidencial que m'encanta poder postejar al meu nou blog.Què farà la Nestlé el proper Nadal 2010??
Un polvoró gegant!!
Aproximadament mesurarà uns 25 cm de diàmetre, tamany considerable, i anirà envoltat d'una caixa de metall com van alguns panettone o els mateixos bombons Nestlé. Tindrà una estructura més flonja que els polvorons petits, per tal de que, al moment de partir lo en porcions no es trenqui com ho fan els petits.
Tindran bàsicament dues línies de sabors: el de llimona i el de xocolata i estan estudiant fer el sabor de cafè. Tot això ho sè perquè m'ho ha dit un treballador de la Nestlé que està bastant ben relacionat amb els caps de màrqueting de l'empresa. Serà una bomba gegant, més ben dit una massa de mantega gegant...una explosió de greixos i colesterol que saturarà les nostres artèries provocant-nos un infart imminent..
Quines ganes tinc que arribi el Nadal 2010!!Mentrestant, gaudiu de torrons, neules i polvorons esgarriats i diminuts..